Studuj nové atraktivní obory

pod křídly uznávaných odborníků

Digitální
marketing

Jan Řezáč

Brand
Management

Karel Novotný

Mediální
management

Marek Vítek

Psychologie
pro manažery

PhDr. Marián Jelínek, PhD.

Management
zdravotnictví
a sociálních služeb

MUDr. Bc. Tomáš Fiala, MBA

Nejnovější články

<< Zpět na všechny články

Prestižní Marketing Festival odtajňuje program

Marketing Festival, který patří svou velikostí, obsahem a referencemi k nejprestižnějším konferencím o digitálním marketingu v Evropě, se blíží. Jeho třetí ročník se bude konat od 26. do 28. listopadu 2015 v Brně a zaměří se především na exkluzivní obsah a lepší propojení marketérů z Česka i ze zahraniční.

O unikátní know-how a mnohaleté zkušenosti z globálních kampaní se letos s návštěvníky podělí autor knihy The Brand Gap Marty Neumeier, PPC expert Larry Kim či respektovaný analytik z londýnské centrály Googlu Daniel Waisberg. Vystoupí zde například ale i kanadský expert na optimalizaci konverzního poměru Oli Gardner či odborník na globální PPC kampaně Brendan Almack z Irska.

Českou marketérskou špičku bude v programu reprezentovat Martin Šimko, který patří mezi vycházející hvězdy evropské SEO scény.

Stejně jako v minulém roce bude součástí Marketing Festivalu i workshopový den za účasti několika světových marketingových špiček. Ten se opět uskuteční na inspirativní akademické půdě partnera akce, kterým je vysoká škola NEWTON College.

Na Marketing Festivalu 2015 vystoupí celkem šestnáct řečníků. Během čtyřdenní konference si budou moci návštěvníci vybrat nejen z klasických přednášek, ale také z dvaceti workshopů a deseti prezentací případových studií. Předprodej vstupenek probíhá na oficiálních stránkách konference.

Cena posledních dvou set vstupenek je 8 990 Kč bez DPH. Vstupné zahrnuje účast na přednáškách, závěrečné afterparty, možnost registrace na čtvrteční workshopy, přístup do videoarchivu, catering a simultánní překlad přednášek.